Blog
Informatii utile despre casele de marcat

1.Va ocupati si de intocmirea si depunerea dosarului pentru obtinerea NUI in vederea fiscalizarii?
– noi va intocmim dosarul si depunem/ridicam fizic dosarul la ANAF Bucuresti Ilfov iar in cazul depunerii online obligatorii de la 01.03.2022 va intocmim si completam arhiva si formularul C801 (in baza contractului de service) iar acesta se depune numai online de persoana abilitata de la firma dvs cu SPV activ si semnatura electronica calificata
2. Cum se transmit datele la serverele ANAF ?
– casa de marcat trebuie sa fie conectata la internet prin WiFi iar datele se transmit automat la emiterea raportului zilnic : casa tipareste si un mesaj in acest sens .
3. Cat ma costa sau exista abonament de date pentru a transmite la ANAF datele ?
– casele comercializate de CronosEvolution.Ro nu necesita abonament de date dedicate intrucat se conecteaza prin WiFi sau LAN la retele de internet deja existente
4. Daca nu se transmit datele la emiterea raportului Z ce trebuie sa fac?
– nu este nici o problema : casa de marcat va incerca sa se conecteze si sa transmita datele la fiecare 30 minute dar de aceasta data nu va tipari un bon care sa ateste acest lucru – singurul lucru important este ca aparatul de marcat fiscal sa fie conectat la internet si va face automat transmisia .
5.Achizitionarea de consumabile,piese de schimb , accesorii sau role de hârtie cum se realizează?
– se furnizeaza de catre firma noastra
6.Cum se face extragerea fișierelor XML in cazul in care se solicita de firma de contabilitate?
– se face de catre utilizatorul casei de marcat – instruirea initiala este facuta de catre noi la fiscalizare
7.Se poate face reinstruire a personalului dupa instruirea initiala ?
-.este inclusa in pretul contractului de service – 1 instruire/luna
8.Revizia anuală e cuprinsa în contractul de service sau se plătește separat?
– este inclusa in pretul contractului de service
9. Garanția nelimitată – având în vedere că orice produs necesita la un moment dat reparatii, costul pieselor de schimb de cine e suportat?
– de CronosEvolution.Ro daca exista acest tip de contract : exceptie : contact cu focul , contactul cu apa , socuri mecanice
10.Eventuala adăugare de articole suplimentare se face contra cost?
– in baza contractului de service va programam casa de marcat iar pentru baze mari de date o facem gratuit cu conditia sa primi datele in format excel
11.O eventuala modificare a cotelor TVA se va realiza contra cost?
– este inclusa in costul contractului de service
12. Modificarea datei și a orei? Intra in costul contractului de service? La.momentul acesta modificarea orei se face de 2 ori pe an
– este inclusa in costul contractului de service
13. Daca schimb punctul de lucru , numarul de inmatriculare sau sediul firmei fara a schimba CUI (CIF) firma ce am de facut ?
– se intocmeste formularul F4105 si se depune online iar casa de marcat se refiscalizeaza gratuit de maxim 16 ori in baza contractului de service .
14. In ce interval orar beneficiez de asistenta ?
– luni – vineri (zile lucratoare) in intervalul 9-17 , raspundem si in restul timpului la telefon sau pe mail la ore decente
15. Cum se rezolva problemele de orice natura cu casa de marcat ?
– majoritatea problemelor se rezolva telefonic sau prin email dar daca problemele nu se rezolva in acest mod atunci se realizeaza la sediul CronosEvolution.Ro intrucat necesita depanare in service-ul nostru