Blog
Tutorial fiscalizare casa de marcat
In partea de jos a articolului gasiti tipurile de activitati si documentele necesare pentru inregistrarea casei de marcat – obtinere NUI – Numar Unic Inregistrare
Dupa achiziţionarea unei case de marcat trebuie sa depus un dosar la Direcţia Generala a Finanţelor Publice (DGFP) de judet cu termen de eliberare 3-5 zile lucratoare in Bucuresti /Ilfov sau prin SPV ( spatiul privat virtual) recomandat caz in care eliberarea NUI se poate face in max .24h .
Ce documente trebuie sa contina dosarul pentru fiscalizarea unei case de marcat:
1.Actele de la vanzatorul casei de marcat :
- Aviz distributie ;
- Factura si dovada platii (chitanta , chitanta POS , OP etc)
- P.V. de sigilare a caselor de marcat ;
- Certificat de garantie
- CERERE TIP + O COPIE A CERERII – se vor completa de client cu datele acestuia ;
- DECLARATIE – se va completa de client;
2.Actele firmei dumneavoastra in functie de activitate :
a. Fiscalizare pentru punct de lucru/sediu cu activitate :
- Copie C.U.I. ;
- Copie C.I.F. – pentru platitorii TVA ;
- Copie Certificat Constatator de la punctul de lucru (atentie : este cel de o pagina) ;
- Copie Rezolutie O.N.R.C. punct lucru ;
- Copie MENTIUNI O.N.R.C. (daca exista)- pentru punct de lucru ;
- Copie Dovada Spatiu Punct lucru/Sediu – contract inchirirere , comodat , proprietate etc. ;
- Copie CI Administrator .
- documentele le puteti prezenta in original/copie la noi la sediu sau email : office@cronosevolution.ro
b. Fiscalizare pentru activitati in afara sediilor – tip : comert ambulant , servicii terti samd :
- Copie C.U.I. ;
- Copie C.I.F. – pentru platitorii TVA ;
- Copie Certificat Constatator cu activitati la terti ( atentie – este cel de o pagina : activitati in afara sediilor proprii)
- Copie Rezolutie O.N.R.C. activitati terti
- Copie MENTIUNI O.N.R.C. (daca exista)- pentru activitati la terti
- Copie Dovada Spatiu Sediu – contract inchirirere , comodat , proprietate etc.
- Copie CI Administrator
- documentele le puteti prezenta in original/copie la noi la sediu sau email : office@cronosevolution.ro
c. Fiscalizare pentru transport alternativ :
- Copie C.U.I. ;
- Copie C.I.F. – pentru platitorii TVA ;
- Copie Certificat Constatator cu activitati la terti ( atentie – este cel de o pagina : activitati in afara sediilor proprii) – cod CAEN 4931 , 4932 sau 4939 ;
- Copie Rezolutie O.N.R.C. activitati terti ;
- Copie MENTIUNI O.N.R.C. (daca exista)- pentru activitati terti ;
- Copie Dovada Spatiu Sediu – contract inchirirere , comodat , proprietate etc. ;
- Copie CI Administrator ;
- Autorizatie A.R.R. ;
- Copie carte identitate vehicul : C.I.V. ;
- Copie talon ;
- Copie Conforma A.R.R. ;
- In cazul in care auto nu este proprietatea societatii se solicita si contract de comodat intre proprietarul auto si societatea care cumpara case de marcat .
- in cazul depunerii fizice la ghiseul ANAF sunt necesare si :
– ecusoanele ;
– contractul de afiliere .
– documentele le puteti prezenta in original/copie la noi la sediu sau email : office@cronosevolution.ro
– pentru municipiul Bucuresti/Ilfov documentele se depun :
a.la ghiseu (termen estimat DGRFP : termen estimat 3-5 zile lucratoare) ;
b. cu semnatura electronica calificata a firmei (termen estimat -max.24ore) ce cumpara casa de marcat cu formularul C801 prin S.P.V. – SPATIU PRIVAT VIRTUAL – apasa aici …